Wykorzystujemy nowoczesne i niezawodne metody usprawniające obsługę nieruchomości profesjonalne oprogramowanie, archiwizację danych, komunikację również za pomocą poczty elektronicznej – sprawiające, że współpraca z nami jest po prostu wygodna i bezpieczna. Nasz klient otrzymuje do ręki już wypełnione książeczki. Naszymi partnerami są wyłącznie wyselekcjonowane i sprawdzone podmioty rynku nieruchomości (firmy budowlane, instalatorstwa elektrycznego, wód. – kań., co i gaz. i inni specjaliści), gwarantujące wysoki poziom usług.


Wartości, którymi się kierujemy …
czyli co jest dla nas naprawdę istotne:

  1. Zadowolenie klientów
  2. Ponoszenie odpowiedzialności za wykonywaną pracę
  3. Wywiązywanie się z zobowiązań zgodnie z prawem
  4. Integracja i współpraca ze wszystkimi uczestnikami rynku
  5. Szacunek dla klientów, współpracowników oraz konkurentów
  6. Przestrzeganie kodeksu etyki zawodowej zarządcy nieruchomości

Dlaczego warto nas wybrać!

  1. Całodobowy dyżur telefoniczny, dzięki któremu nasi Klienci mają z nami kontakt w razie awarii
  2. Prowadzenie książki budynku zgodnie z prawem budowlanym i przepisami wynikającymi z niego
  3. Przyjmowanie opłat za c.o. w równych miesięcznych ratach
  4. Obsługa prawno-notarialna przy zawieraniu umów a także w trakcie ich trwania
  5. Pomoc i doświadczenie w pozyskiwaniu kredytów na remonty budynków
  6. Szybkie i bezkonfliktowe realizowanie zamierzeń Państwa Wspólnoty
  7. Konkurencyjna oferta – dopasowana do każdej Wspólnoty indywidualnie

Zakres prowadzonych usług

  1. Bieżące utrzymanie i eksploatacja.
  2. Obsługa techniczna i inwestycyjna nieruchomości.
  3. Wykonywanie wszelkich prac, napraw i wymian na częściach wspólnych w zakresie ujętym w planie rocznym lub na dodatkowe zlecenie podpisane przez zarząd wspólnoty.
  4. Sporządzenie budżetu nieruchomości na podstawie analizy nieruchomości.
  5. Prowadzenie spraw finansowych:
    – rachunkowość prowadzona przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego
  6. Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz bieżącej dokumentacji technicznej budynku

Postaw na doświadczenie!

MZBK sp. z o.o. to ponad 15 lat profesjonalego zarządzania nieruchomościami.


Wspólnoty z którymi współpracujemy.